• Posted 16-May-2019

#DigitalYou - Digital Culture

The European Union is investing in Europe’s cultural and creative sectors through the Digital Single Market, benefiting citizens by removing online barriers.

Ελληνικό Κείμενο

The EU has long had a thriving and diverse creative content industry. Whatever your situation, and whichever area of the creative industries you work on, the EU wants to make sure that, from getting funded to reaching new audiences, you have options to promote your work. Through Creative Europe, you can get support in all stages of the creativity process in the audiovisual, cultural and creative sectors.

European culture is as much part of our values as it is shaped by them. In particular, audiovisual content produced in the EU reflects our rich and diverse cultural and linguistic heritage. This should be safeguarded and celebrated. For video content, EU rules make sure TV broadcasters continue to diffuse European work, with an obligation to dedicate at least 50% airtime to European and national content. That way you can have access to a wide range of diverse content that still speaks to you. Now, not only traditional TV broadcasters but also video sharing platforms need to protect minors from harmful content, promote European works and adhere to advertising rules. Moreover, 30% of content in video-on-demand catalogues need to be European works.

When travelling to another EU country, citizens can since 1 April 2018 access any online services they have paid for or subscribed to at home. This means that you can continue listening to music, playing games, watching sports and never miss an episode of your favourite show, wherever you happen to be in the EU.

Europe has also has a very rich cultural history which digital can help preserve and access. Cultural heritage breathes a new life with digital technologies and the internet. The citizens have now unprecedented opportunities to access cultural material, while the institutions can reach out to broader audiences, engage new users and develop creative and accessible content for leisure and education. Europeana, for example, gives access to over 53 million items including image, text, sound, video and 3D material from the collections of over 3 700 libraries, archives, museums, galleries and audio-visual collections across Europe.

More information: https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/news/digitalyou-digital-culture

 

#DigitalYou – Ψηφιακή Κουλτούρα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), ευνοώντας τους πολίτες της, επενδύει στους τομείς της κουλτούρας και της δημιουργίας στην Ευρώπη, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Αγοράς, αφαιρώντας εμπόδια από το διαδίκτυο.

Η ΕΕ έχει εδώ και καιρό μια ευημερούσα και ποικιλόμορφη βιομηχανία δημιουργικού περιεχομένου. Όποια και αν είναι η κατάστασή σας και ο τομέας των δημιουργικών βιομηχανιών στην οποία εργάζεστε, η ΕΕ θέλει να διασφαλίσει ότι, από τη χρηματοδότησή σας έως την προσέλκυση νέων ακροατηρίων, έχετε επιλογές για την προώθηση της δουλειάς σας. Μέσω του προγράμματος Δημιουργική Ευρώπη, μπορείτε να έχετε υποστήριξη σε όλα τα στάδια της δημιουργικής διαδικασίας στους οπτικοακουστικούς, πολιτιστικούς και δημιουργικούς τομείς.

Η Ευρωπαϊκή κουλτούρα είναι μέρος των αξιών μας και διαμορφώνεται από αυτές. Συγκεκριμένα, οπτικοακουστικό υλικό το οποίο παράγεται στην ΕΕ αντικατοπτρίζει την πλούσια και ποικίλη πολιτιστική και γλωσσική μας κληρονομιά. Αυτό πρέπει να διασφαλίζεται και να γιορτάζεται.  Όσον αφορά τον τομέα του περιεχομένου βίντεο, οι κανόνες της ΕΕ διασφαλίζουν ότι οι τηλεοπτικοί φορείς πρέπει να εξακολουθούν να διαδίδουν ευρωπαϊκό έργο με την υποχρέωση να αφιερώνουν τουλάχιστον το 50% του χρόνου εκπομπών τους σε ευρωπαϊκό και εθνικό περιεχόμενο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικού περιεχομένου το οποίο θα ικανοποιεί τις προτιμήσεις σας. Στην εποχή μας, όχι μόνο οι παραδοσιακοί τηλεοπτικοί φορείς αλλά και οι πλατφόρμες κοινής χρήσης βίντεο, πρέπει να προστατεύουν τους ανήλικούς από επιβλαβές περιεχόμενα, να προωθούν ευρωπαϊκά έργα και να ακολουθούν τους κανονισμούς για τη διαφήμιση. Επιπρόσθετα, το 30% του περιεχομένου των καταλόγων για βίντεο κατά παραγγελία (video on demand) πρέπει να είναι ευρωπαϊκά έργα.

Από την 1η Απριλίου 2018 όταν ευρωπαίοι πολίτες ταξιδεύουν σε άλλες χώρες της ΕΕ, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες (online services) που έχουν πληρώσει ή που έχουν εγγραφεί σε αυτές στο σπίτι τους. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να συνεχίσετε να ακούτε μουσική, να παίζετε παιχνίδια, να παρακολουθείτε αθλήματα και να μην χάσετε επεισόδιο από το αγαπημένο σας πρόγραμμα όπου και να βρίσκεστε στην ΕΕ.

Επίσης η Ευρώπη έχει μια πλούσια πολιτιστική ιστορία την οποία η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να διατηρήσει και να την κάνει προσβάσιμη. Η πολιτιστική κληρονομιά έχει ένα νέο αέρα ζωής με τις ψηφιακές τεχνολογίες και το διαδίκτυο. Οι πολίτες τώρα έχουν πρωτοφανείς ευκαιρίες για πρόσβαση σε πολιτιστικό περιεχόμενο, ενώ οργανισμοί μπορούν να απευθυνθούν σε ευρύτερα ακροατήρια, να εμπλέκουν νέους χρήστες και να αναπτύξουν δημιουργικό και προσβάσιμο περιεχόμενο για αναψυχή και για εκπαίδευση. Το έργο Europeana, για παράδειγμα, προσφέρει πρόσβαση σε περισσότερο από 53 εκατομμύρια αντικείμενα, περιλαμβανομένων εικόνων, κειμένων, ήχων, βίντεο και τρισδιάστατων περιεχομένων από τις συλλογές περισσοτέρων από 3700 βιβλιοθηκών, αρχείων, μουσείων, γκαλερί και οπτικοακουστικών συλλογών από όλη την Ευρώπη.

Για περισσότερες πληροφορίες: https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/news/digitalyou-digital-culture