• Posted 29-Aug-2017

Evaluation of higher education entrepreneurship programmes

A new call for tenders has been published for a study on the Evaluation of higher education entrepreneurship programmes. The aim of this study is to encourage the development and improve the relevance and quality of HE entrepreneurship education programmes across European HEIs, thereby contributing to the development of entrepreneurial competences (knowledge, skills and attitudes) across Europe.

Ελληνικό Κείμενο

Key questions to be answered by the study:

  • What are the different types of HE entrepreneurship education programmes currently in use in Europe?
  • How do students evaluate such programmes?
  • To what extent, and how, do contents and method of teaching entrepreneurship differ according to the type of higher education institution and to the context of different study disciplines?
  • What are common features of the HE entrepreneurship education programmes identified?
  • What are the existing tools and methods used to assess the impact of such HE entrepreneurship education programmes, in particular in view of the impact they have on the students (entrepreneurial competences (knowledge, skills, attitude))? What are the strengths and weaknesses?
  • What are the main obstacles and challenges in evaluating the impact of HE entrepreneurship education programmes?
  • How can these obstacles and challenges be overcome?

The estimated value of the tender is 500.000 EUR for 24 months and the deadline for submission is 26 September 2017.

More information: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=2774 

 

Αξιολόγηση προγραμμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιχειρηματικότητα

Δημοσιεύθηκε προκήρυξη σύμβασης για την εκπόνηση μελέτης σχετικά με την αξιολόγηση προγραμμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιχειρηματικότητα. Γενικός στόχος της σύμβασης είναι η ενθάρρυνση της ανάπτυξης και η βελτίωση της συνάφειας και της ποιότητας των προγραμμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιχειρηματικότητα στα ευρωπαϊκά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη επιχειρηματικών ικανοτήτων (γνώσεων, δεξιοτήτων και συμπεριφοράς) σε όλη την Ευρώπη.

Τα βασικά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν από τη μελέτη είναι:

  • Ποια είναι τα διάφορα είδη των προγραμμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιχειρηματικότητα που χρησιμοποιούνται σήμερα στην Ευρώπη;
  • Πώς οι φοιτητές αξιολογούν τέτοια προγράμματα;
  • Σε ποιο βαθμό και με ποιο τρόπο διαφέρει το περιεχόμενο και ο τρόπος διδασκαλίας της επιχειρηματικότητας ανάλογα με το είδος του ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και το πλαίσιο των διαφόρων συμμετεχόντων στη μελέτη;
  • Ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά που εντοπίζονται στα προγράμματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιχειρηματικότητα;
  • Ποια είναι τα υπάρχοντα εργαλεία και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των επιπτώσεων των προγραμμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιχειρηματικότητα, ιδίως ενόψει των επιπτώσεων στους φοιτητές (επιχειρηματικές δεξιότητες, γνώσεις, δεξιότητες, συμπεριφορά); Ποια είναι τα δυνατά σημεία και ποιες οι αδυναμίες;
  • Ποια είναι τα κύρια εμπόδια και προκλήσεις στην αξιολόγηση των επιπτώσεων των προγραμμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιχειρηματικότητα;
  • Πώς μπορούν να ξεπεραστούν αυτά τα εμπόδια και οι προκλήσεις;

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι 500.000 ευρώ για 24 μήνες και η προθεσμία παραλαβής των προσφορών είναι 26 Σεπτεμβρίου 2017.

Περισσότερες πληροφορίες: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=2774​